Нововведення ЄРЦ: передати показання лічильників можна в одному місці

 

Із 7 жовтня на сайті Єдиного розрахункового центру від «МЕГАБАНКУ» запрацювала нова функція для жителів Харкова. Користувачі порталу зможуть в одному місці передати показання лічильників з основних комунальних послуг: теплопостачання, водопостачання, електроенергія та газопостачання.

Щоб передати дані, користувачеві потрібно ввійти до свого кабінету на сайті ЄРЦ (нові користувачі мають зареєструватися). Нова функція розміщена у розділі «Комунальні послуги ЄРЦ». Користувач має увійти до цього розділу. Ввести свій особовий рахунок. Обрати «Показники лічильників». Далі обрати назву постачальника комунальної послуги: АТ «Харківобленерго», АТ «Харківгаз», КП «Харківводоканал» і КП «Харківські теплові мережі». Ввести показання. Натиснути «Надіслати». Про успішність операції повідомляє значок «Операція успішна».

 

Після цього внесені показання потрапляють до постачальника.

Нагадуємо, що дані з лічильника можна передати у будь-який день місяця. Однак постачальники радять робити це між 25 числом поточного місяця та 4 числом наступного.

Послуга передачі показань лічильників на сайті ЄРЦ безкоштовна.

– Вводимо нову зручну послугу, аби спростити процес передачі показань для жителів Харкова. Зазвичай вони передають дані телефоном, або через смс чи повідомлення у месенджерах, на сайті чи у мобільних додатках кожного окремого постачальника послуги. Ми ж зібрали всіх в одному місці. Відтепер можна суттєво зекономити час і за один раз передати показання за електроенергію, гарячу і холодну воду, газ і тепло на сайті ЄРЦ і за бажання одразу ж оплатити послуги, – пояснив начальник управління транзакційного бізнесу АТ «МЕГАБАНК» Сергій Канунніков.

Він додав, що поява нового сервісу стала можливою завдяки взаємодії АТ «МЕГАБАНК» з Харківською міською радою у рамках підписаного меморандуму про співпрацю щодо впровадження низки онлайн-сервісів для харків'ян, зокрема, у сфері ЖКГ і оплати комунальних послуг.

Згодом передати показання лічильників можна буде і в мобільному додатку банку todobank.

У разі додаткових запитань, звертайтеся на гарячу лінію банку за номером 0-800-50-44-00 або на електронну адресу: [email protected]