erc у львові - вмер остаточно?
#1
Thu, 20/03/2014 - 11:56
erc у львові - вмер остаточно?
Перестала обновлятись заборгованість за комунальні послуги (за лютий вже нема). У Львівському мегабанку сказали що не мають інформації про забогрованість і можуть тільки прийняти платіж, і краще звертатися в укрінбанк бо ніби то він перейняв цей бізнес. Це вже кінець? Шукати інші шляхи оплати?
Дивно... А в мене все нормально.Дані за лютий є, я оплатив, платіж підтвердився, гроші зарахувались. Може просто дані є не по всіх ЖЕКах ?
Вчера были основания полагать что и сайт весь умер. На два дня выходных. А сегодня случайно заработал сайт ...
У мене те ж саме за березень. За лютий проплатив нормально, а за березень даних про заборгованість на сайті немає, хоча вже квітень закінчується. Також у Львові. Адмін, чо за фігня?
А в мене за лютий є, а за березень так і не з`явилось даних. Більше того, проплачував за електроенергію (дані брав з голосового робота), так платіж кілька днів не зараховувався. Створення теми на форумі, лист ел.поштою в службу підтримки сайту - без відповіді. Два дзвінки в Львівське відділення "Мегабанку" - тільки обіцянки розібратись. Допоміг дзвінок на гарячу лінію "Мегабанку", після спілкування зі спеціалістом ЄРЦ платіж зарахувався через 20 хв.
В мене останні дані за лютий. Йду по "приборах" - оплачую наосліп, потім перевіряю по квитанції жеку за наступний місяць.
Але цікаво дізнатися, чи будуть якісь зрушення по тому питанню.
Добрый день,
мог бы кто-либо из персонала ЕРЦ прокомментировать ситуацию? С февраля месяца данные по задолженности не обновляются.
Вопрос 1
По-прежнему ли принимаются платежи
Вопрос 2
Есть ли шанс возобновления получения информации о задолженности
Добрый день,
мог бы кто-либо из персонала ЕРЦ прокомментировать ситуацию? С февраля месяца данные по задолженности не обновляются.
Вопрос 1
По-прежнему ли принимаются платежи
Вопрос 2
Есть ли шанс возобновления получения информации о задолженности
UPD:
Отримав відповіді - на обидва питання ТАК.
Поздравляю ! ;-)
"А віз і нині там... " По Львову останні дані по нарахуваннях як були за ще за лютий 2014, так вони і залишились.
Думаю, прямий зв'язок зі згортанням кас мегабанку при жеках.
Цілком може бути. Є якісь внутрішні негаразди, які не виносяться на публіку. Для себе я вже знайшов альтернативний спосіб оплати - Easy Pay. Всі нарахування з`являються в перших числах місяця (5 - 7 числа) переважно, оплачувати зручно.
Так зручний сервіс. А щодо цього банку, то і вмирати треба достойно, тобто реагувати на всі питання.
Дякую за наводку. Спробував проплатити - пінг-понг - гроші зняло - гроші вернуло.
Але використав дані, і сплатив через ЕРЦ.
Гляну - чи дійде
Ще дані деяких жеків (наприклад Новий Львів) доступні на http://infolviv.com.ua/
Можливо, в easy pay були якісь технічні проблеми в той момент - в мене вже кілька місяців все добре, ніякого пінг - понгу.
Щодо інфольвів - знаю цей сайт, недавно там зареєструвався, буду через нього показники лічильників передавати. Він ще трохи сируватий, але є надія, що з часом його доведуть до розуму.
То все таки, буде чи ні відображатись на сайті банку заборгованість за комунальні послуги у Львові? Мене конкретно цікавить Новий Львів. Останнє нарахування відобразилось за лютий 2014-го. Раніше було зручно на сайті Мегабанку платити за комун.послуги, а нещодавно спробував через Easypay розрахуватись, то там плата за електроенергію не входить у комунальні послуги і ніде не відображається, а в паперовій квитанції від ЛКП "Житловик-С" - входить і відображається. Не зрозуміло, як і де через Інтернет за електроенергію розрахуватись... Добре, що хоч на Easypay за тепло можна розрахуватись, - розрахувався, по окремій квитанції віднедавна нараховується.
Віднедавна в Easy Pay з`явилась і електроенергія. Я вже проплачував - все нормально. Вона є окремим підпунктом в розділі "Комунальні платежі" - "Львів".
firefox123, дякую! Зараз загляну туди! Шкода, що не все відразу в Мегабанку, але добре, що вихід є!
Але підтримка там - з серії хе-хе - "не помилка" :)
http://feedback.easypay.ua/topic/536831-sajt-nevernyij-raschet-sumyi-v-k...
З підтримкою їхньою стикався лише раз - потрібно було в профілі змінити e-mail. Чомусь це не можна зробити самому, тільки через їхню техпідтримку. Поміняли, але після другого чи третього звернення. Зі всім іншим проблем не було.
От до речі: наступний приклад "це не помилка", і "так, ми вміємо писати sql запити"
А erc міг коректно прогрупувати і просумувати платежі по призначенню, навіть якщо їх було декілька